divendres, 2 de setembre del 2011

Featherweigth

O el que és el mateix, pes ploma. Ja que això és el que pesa la jaqueta que m'he fet. És molt lleugera i agradable al tacte, i és clar, no m'estranya ja que la llana que he fet servir m'encanta, una Maclace de Greta and the fibers, i en té moltes més, passeu-vos-hi!
I de la jaqueta que voleu que us digui, la vaig començar amb el Kal de les Teixicòmanes, un Kal que al final va acabar sent un triKal, i a mida que passaven els dies l'anava avorrint, oh, por Dior! amb tant punt de jersei semblava que no acabava mai, quin avorriment! Però com que és un d'aquells projectes que pots fer a qualsevol lloc, ja que no requereix cap tipus d'atenció, un dia vaig dir, uops! però si ja l'acabo!
I el resultat m'ha agradat molt, tant com pel patró com per la llana, i ja us ho dic, és comodíssima i segur que la portaré molt, molt i molt, quan comenci la fresqueta de finals d'estiu i principis de tardor.



Perquè de moment la mantindré guardada, no sabeu la calor que vaig passar mentre em feia les fotos, s'ha de ser una mica masoquista, posar-se una jaqueta de llana a ple estiu. Encara sort que la fotògrafa, la meva cunyada, s'ho va currar i ho vem fer en un "plis plas"

15 comentaris:

Bigunki ha dit...

Una chaqueta preciosa

Lanezi ha dit...

está lindísima, te queda fenomenal.

greta ha dit...

Que bonita, seguro que le sacaras rendimiento, y cuando la lleves puesta te acordaras de mi, jejeje

albis ha dit...

Què maca, Laia! Et queda super bé i a les fotos surts guapíssima!

Ganxetades ha dit...

És genial!! Les jaquetes fresquetes són súper útils!! Et queda molt i molt bé!

lo didal ha dit...

Molt i molt maca, aixxx com m'agradaria saber fer mitjaaaaa!! I jo també estic d'acord, et queda molt bé. ;)

maria ha dit...

oooh!! que xula!! m'encanta, t'ha quedat perfecte!
felicitats!
i si, es veu una jaqueta molt còmoda i molt portable :)

Anònim ha dit...

hola laia, es veu molt maca i et queda molt be.
el color tambe es molt encertat

roser
www.elsotaescala.com

Desmadejalamadeja ha dit...

Estàs guapíssima amb aquesta jaqueta, és molt maca i tan lleugereta segur que la portes fins cansar-te.

iaia.imma ha dit...

Preciosa i aquest color amb la pell dauradeta et queda genial ^_~

Nutsue ha dit...

És maquíssima, segur que a la que baixin les temperatures no te la treuràs de sobre!

menduca ha dit...

jjaja, la verdad es que hay que atreverse con el calor que está haciendo en barcelona...
Muy linda y el color me encanta.

margarida ha dit...

Oh! jo sóc una gran fan de les rebequetes de final d'estiu! I amb aquest color, aquesta és perfecte, si a sobre dius que la llana es agradable (no es pot esperar menys de la Greta)i que el patró és senzill. Ja no es pot demanar res més!
jo he tornat a agafar les agulles de fer mitja, tantes coses boniques per aquí m'han fet reconciliar-me amb les dues agulles. Com a mínim ho intentaré...
una abraçada!

elsenyordelosganchillos ha dit...

Quina passada!!! M'encanta com t'ha quedat, i com et queda...

Núr ha dit...

Abans de llegir el comentari final, ja ho he pensat!: "Em sembla que encara s'haurà d'esperar uns quants dies abans d'estrenar-la, amb aquesta calor que està fent!!" :S