divendres, 23 de setembre del 2011

Amazon.es

Per fi a sortit l'Amazon a Espanya, i es pot trobar el mateix que a les altres webs com l'amazon.fr, l'amazon.com o al Book Depository. La veritat és que surt molt a compte ja que feia temps que tenia uns quants llibre dins de la cistella de l'amazon.fr i del Book depository però mai acabava la comanda ja que era un ruïna. I és que no em podia decidir només per un, era tot un dilema però quan vaig omplir la cistella de l'amazon.es i vaig veure que m'estalviava molts diners, si feu la prova o podreu comprovar, perquè no penso dir els diners que m'he gastat, que em fa vergonya, ràpidament vaig finalitzar la comanda i en menys d'una setmana els vaig tenir a casa i sense despeses d'enviament!
Au, aquí teniu la prova del delicte


19 comentaris:

Anònim ha dit...

vergeeeeeeee, quants de llibres.
estaras entretinguda un bon rato mirant-los i et donarant feina per anar fent una temporada. vaig a entar-hi a veura que m'agrada

roser
www.elsotaescala.com

menduca ha dit...

mhhh, el de toe-up socks 2 at time lo tenía en la mira hace rato...
Por favor después comentá que tal están los libros así pecamos también.
:)

Bigunki ha dit...

Yo he hecho propósito de no comprar ningún material en un mes, ahora a esperar que pase.
En amazon.co.uk para más de 25 Libras puedes elegir envío gratuito. La próxima vez tal vez te interese comparar.

MJ ha dit...

Laia, no has gastado dinero has hecho una inversión. Venga repite conmigo..jajaja.
Yo siempre que compro libros me lo digo.

ramon ha dit...

Quina bona pinta fan aquests llibres!

Alhana ha dit...

M'ho miraré, que jo sempre he estat de comprar a Book Depository perquè no tenen gastos d'enviament però mai trobe el que vull...

Desmadejalamadeja ha dit...

Quina passada Laia, ja tinc ganes de veure tot el que fas amb aquest llibres, amb el nivell que tu ja tens amb l'ajuda d'aquests llibres segur que ens deixen ben bocabadades...
Vaig a fer una ullada pel amazon.es, ja t'explicaré...

Mi Planeta de Lanas ha dit...

Menuda adquisición que has hecho!!
Veo unos cuantos libros de los que llevo tiempo detrás y tampoco me había atrevido... jejeje habrá que pasarse por el Amazon España.

Ana ha dit...

OOOH! Quin tresor! Haurem de fer una ullada!

celi ha dit...

olé olé!! això és terapia de grup; com diu la MJ és una inversió no una despessa (jo també ho vaig repetint "és una inversió, és una inversió" a veure si em faig a la idea, jeje)
ptonets

Ganxetades ha dit...

Com et passes, aquestes coses no s'expliquen que ens arruines!! Jo vaig demanar un parell no fa gaire m'hauria d'haver esperat, aixx.

Anònim ha dit...

¡Menudo regalo! No conocía el libro "Andean Folk Knits". Le he estado echando un vistazo y ya viene de camino. Muchas gracias =)

Lua ha dit...

OStres, jo en vaig comprar 3 abans d'enterar-me'n del amazon.es... en fina, a la proxima serà...jeje
Això se'n diu teràpia de grup, sí !!! jajajaja!!!
N'hi ha un parell dels que t'has comprat que també els tinc... :)
Se t'ha girat feina ara amb tanta lectura, eh??? petonets guapa!

margarida ha dit...

Aaaiii! Aquestes coses no ens les has de dir! Quina por que em faig...

lo didal ha dit...

Jo ja he "pecat" ara espero amb "candeletes" que arribi la comanda....

Núr ha dit...

La veritat és que és un goig poder tenir l'amazon aquí d'una vegada! Vaig haver de voltar uns quants amazons fins a trobar-ne un que m'enviés les agulles de ganxet a casa (des dels EUA no n'envien!!!) a un preu raonable... ains...

Tu ara sí que tens feina per fer, eh? ;)

Montse Espinosa ha dit...

Quina bona compra, ja havia sentit a parlar d'amazon però no la versió .es, gràcies per compartir! Et segueixo! Petonets

M. ha dit...

¡qué peligro!

Belen ha dit...

ara si que puc deixar comentaris!!
gràcies guapa.

nena, quina enveja que em fas amb tants de llibres.

petons