dissabte, 1 de maig del 2010

Els meus llibres

Aquest són alguns dels llibres que m'he anat comprant des de que em vaig tornar addicte a les agulles. També en tinc alguns que m'he baixat per internet com el de "200 labores de ganchillo", i uns quants més d'amigurumis (en japonès). I el pitjor és que encara en vull més!! No puc parar, jajaja. Em compro un llibre i em dic: -Oh! que xulo, faré això!, i al cap de poc veig un altre llibre: -Oooooh! Això també ho faré!, i va, i me'l compro. I ara tinc mil coses per fer. Que hi farem. La locuuuuura no tiene cuuuuuura!


Ah! Si algú se li ocurreix que necessita qualsevol cosa i vol que jo provi de fer-li, que m'ho digui. No us talleu. Però que tingui en compte que encara soc una mica novatilla...

4 comentaris:

Ganxetades ha dit...

Quina col·lecció més completa!!!

lo didal ha dit...

Jo tinc alguns d'aquests llibres, però em falta temps!!

Mlle Miracle ha dit...

Realment has embogit, però no m'estranya, a mi em passa el mateix. Ara m'he moderat, però al principi ho volia tot, tot i tot!

Laia ha dit...

Moderació??? Que és eso? Jajaja. Jo també em dic: --Laia! Modera't! Però...Encara tinc uns llibres més que vull per la meva col·lecció i llavors pararé. .....Em sembla.