dilluns, 10 de maig del 2010

Aleix

Recordeu que vaig començar un nou projecte, que era sorpresa perque era un regal? Doncs ja feia molts dies que l'havia acabat però no el vaig poder entregar fins dissabte. El Jesús i l'Esther han de tenir un nen i el seu nom és el del títol: Aleix. D'aquí un més l'Aleix serà entre nosaltres i desde el seu llitet podrà veure això:


L'osset va marxar volant molt content cap a la seva nova casa i ja he dit als futurs papis que així que tinguin una foto de "l'osset en globus" instal·lat a l'habitació de l'Aleix, me n'enviïn una per poder ensenyar-vos-la. I per cert, l'habitació ha quedat molt mona!

8 comentaris:

Sistergloss ha dit...

Ala!! És súper xulo!! Què maco, quina passada nena, t'ha quedat molt bé. Estàs feta una artista... Em dedicaràs un cap de setmana per fer-me classes porfi? jiji

Mil petonets, et trobo a faltar tonta.

greta ha dit...

Que suerte, antes de nacer y ya tiene regalitos, es muy bonito.

Ganxetades ha dit...

M'encanta! Quina bona idea! T'ha quedat molt bé! Els papis estaran molt contents amb aquest mòbil únic i personal!

mami ha dit...

Que booonic, m'agrada molt tot el que fas, Laieta
Una abraaaaçaaaada

mercè ha dit...

ooooohhhh, que tendreeeee....
és molt bonic Laia i ho explques amb tanta tendresa... m'agrada't molt aquest article!

lo didal ha dit...

Oh, qué xulo!! M'encanta.

Merimonadas ha dit...

Me encanta, menudo trabajo, es una preciosidad

maria ha dit...

oooh! que bonic!!