dimarts, 15 de desembre del 2015

Ram de núvia

Vinga, va! Aquest post no va de coses de bebès, que no em vull fer pesada, no sigui que em torni monotemàtica.
Aquest va sobre un casament i sobre el que vem teixir per a la núvia, que tal i com diu el títol del post, va ser el seu ram.
Quan la Victòria ens va dir que es casava, l'Esther, la Mireia i jo vem estar pensant que li podiem fer, sabiem que el casament seria bastant informal i que ella no aniria de blanc i per tant vem pensar que un ram senzill i fi li podria anar d'allò més bé. Vem decidir fer uns lliris i després de buscar patrons, perquè s'ha de dir que hi ha patrons molt cutres, vem trobar un que quedava bastant bé.
La flor sola no es veu gaire maca, però un cop vem muntar el ram, he de dir que va quedar preciós, li vem afegir flor natural i unes cintes per lligar-ho tot. En total vem teixir 6 lliris (dos cadascuna), aquí us mostro els meus i a continuació el ram acabat.







No recordo el patró, però quan ho faci reeditaré el post, si voleu podeu robar més informació al meu ravelry

3 comentaris:

Alhana ha dit...

Mai havia vist un ram tan original!

albis ha dit...

És preciós, Laia!

Naderia de Fil ha dit...

Vau tenir una gran idea. De ben segur que vau sorprendre la Victòria. Felicitats x 3!