dijous, 2 de maig del 2013

TT

Ja fa més d'una setmaneta que l'he acabat i a sobre l'he pogut estrenar amb aquest dies de fred que han vingut.
Ja feia molt temps que la tenia a la cua i em moria de ganes de fer-me una jaqueta, i com que soc una cagadubtes i vull teixir totes las jaquetes i jerseis del mon mundial, al final em vaig decidir per aquesta ja que una clienta de la botiga també se la volia fer i així la feiem plegades. L'excusa perfecte!
He trigat un mes exacte en acabar-la, i això que hi ha hagut molt dies que no he fet res de res i una de les mànigues la vaig refer 4 vegades. I entremig li he afegit uns mitjons que ja em queda poc per acabar.
És una jaqueta ràpida de fer, i encara que sembli que pot ser complicada ja que et fa separar davants, darreres, butxaques i recollir punts, no ho és gens, a més a més no he hagut de rematar gairebé fils, i de cosir.... doncs només la butxaca, de veritat!
A mi m'ha agradat molt fer-la, i portar-la encara més. Tot i així vaig fer alguna modificació, bé, tampoc res de l'altre món, les podeu veure aquí i la llana que he fet servir, la Cascade Eco + m'ha encantat, la recomano moltíssim, a demés és la que ha fet servir la disenyadora per la jaqueta original
Aquí us deixo algunes fotos


El botons són de la fira creativa de fa dos anys, perfectes, poder un pel petits, però sempre es poden canviar quan els avorreixi, jeje






Més detalls del projecte al Ravelry
Llana: Cascade Ecological Wool / Eco +
Agulles: 5mm / 6mm

13 comentaris:

Sistergloss ha dit...

Com sempre.. Genial!!!! A més, et queda super bé!!

El Sotaescala ha dit...

ohhhhh Laia m'encanta , amb aquest tencament encreuat , m'agrada molt , vaig a mirarla a Raverluy

roser

Zeltia ha dit...

Hola Laia,

ja et vaig comentar ahir que a mi també m'agrada molt i la tinc pendent des de fa temps. Hauré de fer un pensament!!!!
T'ha quedat preciosa. M'encanta.
Una abraçada,
E

iaia.imma ha dit...

Wow !!! ideal per el ventet de marinada.

albis ha dit...

Què bé que et queda! i tot un rècord de teixidora veloç!

Silks ha dit...

Uauuuu!! Quina xaqueta mes xula, me la vaig apuntar per fer ;)
Un petonas preciosa!!!

CABDELLÀNIA ha dit...

Uauuuuh!!! Te la vaig veure fer un dia... i quin resultat!! És molt bonica, el color m´encanta... i sí, et queda perfecta!
Ptoons
Ana

Ganxetades ha dit...

Guapíssima!! M'encanta, ho hauré de provar ;)

Lua ha dit...

M'encantaaaaaaaaa, ja ho saps!!! ja tinc la meva llaneta a punt, a veure quan ens hi posem!!! ;)
Això sí, si tu hi has estat només un mes per fer-lo, jo tardaré un any, jejje!
petonicus!

ENTRE TROQUES ha dit...

Fantàstica! Tant el disseny com el color molt encertats. Felicitats!

Mª. Angeles ha dit...

Molt maca i original !!!! Felicitats. Si m'animo a fer-la et vindré a veure.
Una abraçada.

Ángels de http://angimarzo.blogspot.com.es/

LEONOR ha dit...

Doncs t'ha quedat genial, et queda superbé.

Montse ha dit...

Ooooh! Laia! M,encanta aquest jersei! Bé i totes les coses q fas! Ets una artista! Una abraçada gran gran! Montse de lesmiliunaidees.blogspot.com