diumenge, 21 d’octubre del 2012

Summer tunic

Un dia era a la botiga i hi va entrar l'Elisenda, una clienta molt simpàtica que tinc, eh! No és per fer la pilota, que consti :P
Em va ensenyar uns quants patrons que li agradaven, entre els quals hi sortia un vestit de la Drops que em va encantar i com que ella també se'l volia fer, vem decidir fe un mini Kal les dues, eh dit Kal??? Pues va a ser que sí, no tinc remei, em sembla que pateixo de Kalitis. El vem començar a la vegada, amb el mateix cotó, però en diferent color, el Plassard Nature Coton Recycle que tinc a la botiga, un cotó molt agradable i recomanable.

Però, ai de mi, que aquest vestit m'ha portat uns quants mals de cap,
1r, recalcular els punts, odïo recalcular, ja que això implica haver de fer mostra,
2n, vaig començar el vestit amb les agulles acríliques de la Knit pro, Noooo!! error garrafal, no corren els punts, fa nyec nyec, és horrible, vaig estar a punt d'abandonar fins que vaig decidir canviar a les agulles de metall també de la Knit Pro, aix, així sí que es treballa bé el cotó,
3r, el vaig fer i desfer unes quantes vegades, bé, això ja és normal en mi, i també va ser culpa de les 24 hores teixint, que hi havia hores que ja no sabia el que feia
4t, vaig modificar la part de darrere del coll perquè quedés més arrodonit i no tan recte com l'original, i també els tirants que eren massa amples per al meu gust, el vaig fer més estrets,
, cada cop que me'l probava el veia gegant, és el problema de començar un vestit per baix, és molt complicat provar-se'l, però vaig decidir continuar tot i que no les tenia totes...

Bé, deixem-ho estar, que al final semblarà que li tinc mania, i això no es pot permitir! La veritat és que n'estic molt contenta del resultat, ja que és comodíssim, el color m'agrada molt, el tacte m'encanta i em queda prou bé, no? Em faré més coses amb aquest cotó o d'altres. (nota mental: amb agulles de metall!!)






Patró: 129-2 Tunic (drops)
Cotó: Plassard Nature Coton Recycle
Agulles: 4.5mm
Podeu trobar més detalls aquí

20 comentaris:

Naderia de Fil ha dit...

Després de tota la teva odissea, el resultat és d'allò més.

Desmadejalamadeja ha dit...

Que xulo Laia, et queda molt mono.

Kukufrakak ha dit...

uau!!!
que bonita!!!
el color super chulo, que decirte que no se vea en la foto,..
te queda como anillo al dedo!!!



El Sotaescala ha dit...

uuuufffff , Laia ,m'has fet patir nomes de llegir els problemes que vas tenir , pero realament et queda molt be , per tant ha valgut la pena

roser

albis ha dit...

M'encanta! Tot un puntàs per a tu fer un vestit amb unes agulles tan primes, però el resultat és espectacular i estàs GUAPÍSSIMA!

Bigunki ha dit...

Bien bonito, y que día de playa no como aquí

greta ha dit...

Muy chulo y además te queda muy bien, es de estas piezas que puestas ganan.

CABDELLÀNIA ha dit...

És preciós!! No hi ha res que se´t pugui resistir!! Quins mans!
Ana

Belen ha dit...

que xulo laia!!
t'ha quedat genial...llàstima que t'hauràs d'esperar a que tornir la caloreta per lluir-lo.
petons guapa

Lua ha dit...

Et queda estupendo laia!!! m'en-can-ta!!! El color t'afavoreix molt, estàs guapissima!! Però quina feinada que deuria portar, eh? sort que ha valgut la pena! Felicitats! un petonas!

Alhana ha dit...

És curiós, jo sempre treballe amb les agulles acríliques de Knit Pro (les làser rosa!) i mai m'han donat problemes. En canvi les metàliques... brrr...
A tot això, el vestit és PRECIÓS, sembla mentida que t'haja donat tants problemes. Ara, a esperar que torne l'estiu l'any que ve i a gaudir d'ell!!
Besets

witchnofret ha dit...

T'ha quedat molt maco Laia! Amb molt d'estil! A més, has fet una demostració de que a l'estiu es pot continuar fent mitja ;) jeje

Victòria ha dit...

Ja tenia ganes de veure com havia quedat acabat que sembla que ens l'amaguessis.
T'ha quedat fantàstic i et queda de meravella.

lo didal ha dit...

Uaaaaauuuuu quina passadaaaaaa!! M'encanta la forma, m'encanta el color..... Aixxx quina enveja em fas que en sàpiguis tant!!!!! Necessito classes de mitja ja....... Llàstima que Barna em queda una mica lluny. Felicitats guapa!!

Ganxetades ha dit...

Ooooh!! T'ho torno a dir, m'agrada molt, molt i molt. Si vols pots començar un per mi i poleixes aquests petits mal de caps, jeje.

Núr ha dit...

Ja te l'havia vist al perfil de fèisbuc! És molt maco (tot i que no m'agrada gaire el color...), té una forma preciosa!

ramon ha dit...

T'ha quedat molt maco.

Anònim ha dit...

Estas moooolt guapa amb aquest vestidet!! L'esforç ha valgut la pena al final!!

ENTRE TROQUES ha dit...

Ostres! Molt xulo. t'ha qudedat molt i molt bé.Felicitats!!!
I el marc? Incomparable!!!

Baby Lemonade ha dit...

Preciós! i a més et queda genial i el color es molt bonic, no es pot demanar més!