diumenge, 12 de febrer del 2012

Swap Manta 11

Fa uns dies vaig rebre el quadrets corresponents al mes de Novembre que em va enviar la Nuria desde Oviedo, van venir amb una mica de retràs però tenia una bona excusa i millor tard que mai, no? M'han agradat molt i encara més la xocolata que venia amb ells, jeje, que està boníssima. Aquest són els quadrets que he rebut, una de fúcsia i una de turquesa





I aquests són els que jo vaig enviar al Novembre, que vés per on, també els vaig enviar tard, ja que amb tota la preparació de la botiga no vaig tenir gaire temps de teixir i els vaig enviar al Desembre. Vaig enviar-los a la Ivanita que vivia a Lleida i ara ha tornat a Argentina així que els quadrets han anat a parar molt lluny. N'he fet un de vermell i un de taronja. Com que van ser els últims quadrets que vaig fer, un d'ells el vaig personalitzar i vaig posar la inicial del seu nom, una I. Són aquests:



Ara només falten uns per arribar però crec que aquests no arribaran, així que me'ls hauré de fer jo. Així que els tingui teixits començaré a construir la manta! Per fí!!!

6 comentaris:

Belen ha dit...

tinc moltes ganes de veure la manta acabada! serà maquissima segur, pq els quadrats que has anat ensenyant son xulissims!

petons

Ana ha dit...

Una monada! M'agrada molt el vermell!

Desmadejalamadeja ha dit...

Quines ganes tinc de veure la manta sencera... Una abraçada

rosalia ha dit...

Son molt macos!

delimalimon ha dit...

Hola Laia, ens vam conèixer dijous a Llanàrium. M'agrada molt el teu blog. Et seguiré, jo també vull veure la manta!!

lo didal ha dit...

Aixx quines ganes de veure-la acabada. Em fas una envejaaaa.... sana!