dimarts, 7 de juny del 2011

Saroyan

És el projecte perfecte per fer a les estones de tren, i com que jo em passo el dia de "tren a tren y tejo porque me toca" doncs en un tres i no res he fet aquest xal o bufanda, com vulgueu dir-li.
El patró el podeu trobar aquí, recomana una llana gruixuda per agulles del num 6, però a mi no m'acabava d'agradar i vaig fer servir la Drops Alpaca de Garnstudio, una llana bastant més prima, amb agulles del num 3, només vaig haver de fer més quantitat de repetecions de les fulles, podeu trobar els detalls aquí.






19 comentaris:

iaia.imma ha dit...

M'encanta amb aquest color i és veu el punt molt seguit preciósssssssssssss.

Anònim ha dit...

es molt macu el Sorayan , i el color que has triat tambe.
Avui he començat un "andrea's shawl" de ravelry, espero que em quedi be.

roser - www.elsotaescala.com

Bigunki ha dit...

Ha quedado muy bonito y tienes razón algunos proyectos son estupendos para el trasporte público, otros mejor ni pensarlo.

Candela ha dit...

Molt maco el color. Ah, el Saroyan, tan agraït de fer i tan bonic de portar!

albis ha dit...

M'encanta el color d'aquest Saroyan i l´última foto em sembla preciosa!!

Parroteta ha dit...

Ostres tu...quines cosetes mes maques que fas!!!
M'encanta el xal i el color!!!
Petonets!!

Nutsue ha dit...

A mi també m'agrada més la teva versió amb llana fineta! Sempre havia pensat que aquest xal era una mica soso, però amb l'alpaca i més repeticions de fulles guanya molt!

Anònim ha dit...

Te ha quedado muy chulo!! A ver si me pongo las pilas porque el mio sigue con una sola flor....

hormiguica

Lua ha dit...

Oooooh, nena, el trobo preciós! M'encanta!! I el color aquest (jo en diria mostassa) m'agrada molt! ai, laia, que m'has fet agafar ganes de fer-lo, pero amb agulles del 3 em sembla que no tindré pas paciencia... soc un desastre tejeril... petons!!!

Ganxetades ha dit...

M'encanten les fulles de la vora!! Qué bonic!!

Desmadejalamadeja ha dit...

T'ha quedat maquíssim el punt tan petit i perfecte. El color i la llana que has triat és ideal per aquest patró. M'encanta!

greta ha dit...

Pero que bonito, aunque no es uno de mis colores preferidos tengo que reconocer que te ha quedado precioso.

merce ha dit...

astupenduuuuu!

lo didal ha dit...

Ohh estàs feta una artistassa i el color és moooooolt bonic. Felicitats!

M. ha dit...

me encanta el color y el remate

ramon ha dit...

Preciós! Si que et prova el transport públic.

Entre troques ha dit...

T'ha quedat preciós. El color molt original.Felicitats!

Marifetane hobi ha dit...

saroyan çok güzel.rengide muhteşem.tebrikler..

Lanezi ha dit...

creo que mi otro mensaje no se envió.

Te decía que te quedó precioso,perfecto. Y esa lana luce deliciosa.