dimarts, 9 de novembre del 2010

Baby Mittens

Ja les he acabat i entregat. El que? Doncs, les manyoples que vaig començar fa mil anys. Les vaig deixar una mica abandonades, era agost i fins l'hivern no les hauria de fer servir. Però és clar, des de l'agost fins ara he anat millorant la meva forma de teixir i al acabar la segona manyopla sembla que una sigui més gran que l'altra. Però, no! Són iguals, el que ha passat és que abans feia els punts molt apretadets i ara ja no i per tan la manyopla que vaig teixir a l'Agost sembla una mica més petita que la que he teixit ara, jejej. Coses de novatilla. De totes maneres l'Aleix no les podrà fer servir durant molt de temps ja que, tot hi que les he fet grossetes, aquest nen està tan ben alimentat, i molt guapo per cert, que creix a passes molt grans . Així i tot m'agraden com han quedat i espero que com a mínim les pugui fer servir aquest mes.  Pel mes que bé ja n'hi faré unes altres, jeje, amb una llana nova que he comprat.



 
 El patró el vaig treure d'aquí

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei! què mones que t'han quedat! l'i-cord l'has fet a mà o amb una maquineta?

Belen ha dit...

que mones! et copiaré l'idea per al macià, per a que vagi ben calentó!

petons

Laia ha dit...

L'i-cord l'he fet a mà. Es fa en un tres i no res.

albis ha dit...

Què monos!

lo didal ha dit...

Jo et vaig copiar el patró fa molt de temps però no m'atreveixo! T'han quedat molt xuuuuuulos!!!

Nutsue ha dit...

Que xules!!! m'encantaria veure-les dins d'unes manetes...estan tan graciosos...

Lanezi ha dit...

son preciosos, tienen un color muy lindo

Ganxetades ha dit...

Qué maques!!! la corda t'ha quedat genial, com es fa això? Amb les agulles de punt?

Mami ha dit...

No pares mai?...m'agraden