diumenge, 29 d’agost del 2010

Bikini

Una altre coseta acabada! El bikini de la Mercè! M'he retrasat una miqueta però ha valgut la pena. He aprofitat tots els moments per acabar-lo.

Prenent el sol a la platja, res més adient per
fer un biquini!

Un cop el vaig acabar, me'l miro i....ai, ai, ai, que la calceta serà massa gran. Vaig a provar-me'l! (a la platja no, que ja estava a casa, eh!) Uoooo, no m'ho puc creure, em queda que ni pintat! I si a mi em queda bé, a la meva germaneta encara li quedarà millor!! Jajaja, quina ilu! Així que el poso en una bosseta que li vaig comprar per la ocasió i li porto.


Quan li vaig donar es va posar molt contenta, ja estava molt impacient per rebre'l, i no m'extranya, ja que els seu aniversar va ser al Juny, jeje, ja ho dic jo que soc lenta... Però quan el va obrir va fer la mateixa cara que jo al veure la calceta: Nenaaaa, que jo no tinc el cul tan gros! Jajaja, no ho va dir però segur que ho va pensar. Va prova-te'l! 
I que us sembla, li queda bé oi?


12 comentaris:

Sistergloss ha dit...

Li queda super bé!! Bon biquini, bona perxa i bona teixidora!! Felicitats guapa!

mami ha dit...

Jo vull uns mitjons...va...porfi

greta ha dit...

Hey, guapisimo el bikini, guapisima la hermana, jejeje. Y tu madre presionando con los calcetines, jejeje ya verás es como una maldición les salen novios hasta de debajo de las piedras, suerte. petonets

lo didal ha dit...

Estic impressionada, ets una mega-crack, quin bikini més xulo i la model guapíssima, i els mitjons... genials...

Ganxetades ha dit...

Veig que has hagut de "treballar" en les pitjors circumstàncies, jeje, però a pagat la pena, t'ha quedat genial!!!

Mlle Miracle ha dit...

Ei, Laia, hola! Et deixo un mes i mira, les mans et van com a bojes, quina productivitat!
La teva germana està es-tu-pen-da amb el bikini, ja li pots dir.
Ah, procuraré passar-me per la consulta, així us explico els nostres plans (encara tinc moooltes coses a fer a Barcelona).
Un petó!

Unknown ha dit...

ohh! que xulo! ara, que la model també ho posa fàcil eh?
has d'estar ben orgullosa del resultat eh!? i sobretot després de l'ensurt de pensar que era massa gros.

Lua ha dit...

Quina passada noia!!! i li queda a la conya! com ja han dit, bona perxa i bona teixidora... què més vols??? ;)

ladycc ha dit...

uaua la Merceditas està estupenda, ara, el biquini segur que ajuda. Es guapíssim!!! i ella una model. per cert, si el biquini ha de fer que em quedi feta una sílfide com la Merche, fes-me'n un porfi i m'estalvio el gimnàs, jejej

LaNeRe ha dit...

Chuliiiisimo!!

albis ha dit...

Quina passada!!!!

Dmc ha dit...

quina passada, felicitaaats!!!