diumenge, 7 de febrer del 2010

Agulles, agulles i més agulles

Estic enganxada..., enganxada a les agulles. A l'agulla de ganxet, a les agulles de fer mitja i les de cosir. Uf! com m'agradaria tenir prou temps per fer mil coses diferents.
Ja fa temps que hi estic! Tot va començar observant la meva àvia, allà asseguda a la seva butaca del menjador, com feia anar les agulles i com de cop i volta, d'aquell manyoc de fil en sortia una cortina, un vestit, un xal... Així que un bon dia li vaig dir si m'en volia ensenyar i ella ben contenta em va donar un cabdell de fil i un ganxet i allà va començar el meu vici. Amb el que ella m'ha ensenyat i el que he anat trobant per internet he anat fent les meves cosetes. Vaig començar amb el ganxet fent algún entredós, o posa gots, després vaig descobrir els maravellosos amigurumis que em tornen boja, després em vaig llençar a la mitja, encara que em falta motlíííííssima pràctica, de moment només he aconseguit fer una funda de coixí amb punt tonto, jeje. I ara m'ha donat per la costura. A mi! Qui ho havia de dir! Que amb prou feines cosia un botó!
Aniré posant algunes fotos de coses que he fet i podeu donar les vostres opinions. Si voleu, és clar!
Fins aviat.

4 comentaris:

ladycc ha dit...

Doncs fé dels teus coneixements. Només falta que et marquis un detallet (jersei, bufanda...)

Laia ha dit...

Jajaja. El jersei seria tota una odissea, però a la bufanda encara arribo. Ja em diras com la vols, jeje.

Anònim ha dit...

oooooooh! però que maca ets!!!Endevant, em moro de ganes de seguir el teu blog i veure totes les coses meravelloses que fas.

Anònim ha dit...

Laia, me encanta tu blog. Sabrás que no paro de mirar y admirar los cuadritos que me enviaste. Adoro la libélula, y el otro, creo que aún más... ¡Eres una artista! Un abrazo. Nuria S