divendres, 6 de desembre del 2013

El Mic al Llanàrium

Com moltes ja sabeu, el Mic és un nino molt famós de TV3 que encanta als més petits de la casa i del que se n'han fet moltes versions en ganxet, una de les meves preferides és la que va fer l'Alicia i de la qual en va escriure el patró i el té a la venda al seu blog.
Així que vaig tenir el patró a les mans no vaig trigar gaire a fer-lo, bé, més del que voldria, i el resultat em va agradar molt, té un tamany perfecte per dur-lo a tot arreu, i és molt entretingut de fer, gens avorrit, i ademés està molt ben escrit.
I un dia parlant amb ella vem pensar que seria bona idea fer un kit del Mic i així totes les persones que el vulguin teixir ja no tindran excusa per no fer-ho, ja que el kit inclou el patró del Mic, els fils necessaris per fer-lo, feltre i un ganxet, tot ben presentadet en una bosseta amb finestra. Em fa molta ilusió col.laborar plegades!
Així que no us ho penseu més, demaneu el vostre kit al Llanàrium i comenceu a fer el vostre Mic! La meva gata n'està encantada ;)






4 comentaris:

albis ha dit...

és una molt bona idea, m'encanta aquest nino!

Kukufrakak ha dit...

Es muy chulo!!!!

Lua ha dit...

M'encanta i m'encanta!!! :)

Ganxetades ha dit...

Moltes gràcies guapa!! Estic encantada de posar el meu granet de sorra a una de les millors botigues de llanes de BCN, jijiji
Petons (quan vulguis inventem més col·laboracions ;))